جلیقه و لباس تمرینی XBODY

پوشش عالی همراه با آزادی عمل : طراحی بی نظیر جلیقه ی تمرینی ایکس بادی به گونه ای ویژه و منطبق با ارگونومی بدن انسان بوده که علاوه بر پوشش تمامی گروه های عضلانی، از آزادی عمل و پویایی شما حین تمرینات نمی کاهد.

جلیقه های دست دوز : تمامی جلیقه های ایکس بادی منطبق با الگوهای بدن افراد مختلف طراحی و بصورت دست دوز تهیه می شوند.

الکترودهای بزرگ : الکترودهای ایکس بادی با سایز بزرگ طراحی گردیده اند تا تمامی گروه عضلانی مورد نظر را به منظور تحریک عضلانی با حس و اثر بهتر پوشش دهند. این سایز بزرگ الکترودها به دلیل عمر زیاد آنها دارای توجیه اقتصادی می باشند.

الکترودهای منحصر به فرد برای ناحیه سرشانه : سرشانه از گروه های عضلانی بوده که نقش بسزایی در زیبایی فرم بدنی فرد دارند. علاوه بر این، تحریک و تقویت عضلات این ناحیه از گرفتگی ها و دردعای مفصلی و عضلانی این بخش به شدت می کاهد.

الکترود ساق پا : تقویت و فرم دهی عضلات ساق پا با الکترودهای قدرتمند ایکس بادی برای کاربران محیا گشته است.

الکترودهای پا : عضلات سه سر و چهار سر ران به صورت مجزا و هر یک با الکترودهای بزرگ اختصاصی قابل تحریک و تمرین می باشند.

الکترودهای اضافی : همیشه نواحی از بدن هستند که افراد تمایل دارند تا تمرکز بیشتری روی آنها داشته باشند و این مقصود با لباس منحصر به فرد ایکس بادی امکان پذیر گشته تا نواحی دلخواه را بیشتر تحریک و تمرین دهید. داخل ران و پهلوها از جمله نواحی پرطرفدار هستند.

تغییر محل الکترودها : طراحی منحصر به فرد جلیقه های ایکس بادی این امکان را به شما می دهد تا الکترودها را با توجه به فیزیک بدنی کاربر جا به جا نموده و دقیقا در محل مناسب قرار دهید.

ترکیب سایز دلخواه : قابلیت استفاده از سایزهای متفاوت بالاتنه و پایین تنه در جلیقه امکان تمرین افراد با تیپ های بدنی مختلف و یا حتی خاص را امکان پذیر ساخته است.

طراحی شده برای آقایان و بانوان: طراحی خاص که قابلیت استفاده هم برای آقایان و هم برای بانوان را دارا می باشد و تعداد کل جلیقه های مورد نیاز شما را به نصف کاهش می دهد.

نظافت جلیقه ها : به راحتی الکترودها و کابل ها را از جلیقه جدا نموده و بدون نگرانی از نقص عملکرد در قسمت الکتریکی جلیقه ها آن ها را شستشو دهید.

جلیقه یکسره : اتصال قسمت بالایی و پایینی جلیقه به یکدیگر باعث گردیده تا در حرکات هوازی و پرتکاپو جلیقه دارای چسبندگی بهتر بوده و الکترودها از محل خود لیز نخورند.

کمترین هزینه های جاری : به دلیل عمر بالای الکترودهای ایکس بادی و گارانتی 5 ساله ی آن ها، شما با کمترین هزینه های جاری و استهلاک رو به رو خواهید

[us_single_image image=”6822″]

[us_single_image image=”6825″]