محصولات ایکس بادی Xbody

ACTIWAVE HYBRID

اولین دستگاه هیبرید جهان که به شما اجازه میدهد بدون اتصال سیمی ورزش کنید . این دستگاه هر آنچه که شما برای EMS Training به آن نیاز دارید را دارد . این دستگاه به گونه ای برای لاغری و تناسب اندام به شما کمک میکند که تا به حال همانندش را ندیده اید .
تمرین به صورت گروهی با این دستگاه بسیار راحت تر شده . تا 6 نفر همزمان به صورت بیسیم میتوانند با این دستگاه تمرین کنند و 2 برنامه تمرینی کاملا مجزا به هم را داشته باشند . چنین چیزی فقط در دستگاه ACTIWAVE ایکس بادی امکان پذیر است .  
این دستگاه جدید ایکس بادی در واقع انقلابی در صنعت EMS Training بوجود آورده به گونه ای که هم به صورت با سیم و هم به صورت بیسیم قابل استفاده است . قابلیت وایرلس باعث پیشرفت استودیو های ورزشی Xbody شده به گونه ای که شما حق انتخاب دارید که با سیم یا بیسیم تمرین کنید و یا به راحتی خارج استویو و در فضای باز تمرین کنید .

NEWAVE

شاگردان خود را با یکی از بهترین دستگاه های EMS که هم اکنون در صدها استودیو استفاده میشود تمرین دهید . در این دستگاه چندین برنامه تمرینی متنوع و تمرینات هوازی مناسب تعبیه شده . دستگاهی با کارکد بسیار آسان و دارای صفحه نمایش تاچ و طراحی بسیار دقیق و منظم .
دستگاه newave ایکس ابدی یکی از پرفروش ترین دستگاه های باسیم EMS در دنیا است . کابل این دستگاه به گونه ای طراحی شده که به راحتی قابل ارتجاع و انبساط است به گونه ای که حالت پذیری آن باعث میشود وجود کابل را حس نکنید و براحتی تمرین کنید
این دستگاه چندین سال متوالی پرفروش دستگاه شرکت ایکس بادی بوده است . کیفیت ساخت و مواد ساخت دستگاه بسیار بالا بوده و طراحی آن با دقت خاصی انجام شده است . این دستگاه تلفیقی از زیبایی و کارایی است . هم اکنون بالای 2 هزار استودیو در سرتاسر جهان از این دستگاه استفاده میکنند .

جلیقه تمرینی ایکس بادی

جلیقه تمرینی اکیس بادی تلفیقی از طراحی هوشمند , انعطاف پذیری و راحتی و کارایی است . ساخت این جلیقه با گونه ای است که میتوان سالیان سال بدون اینکه آسیب ببیند از آن استفاده کرد . متریال ساخت این جلیقه باعث شده بسیار با دوام باشد .
سایت اصلی شرکت ایکس بادی اعلام کرده که این جلیقه ها دارای 5 سال گارانتی میباشند که دلیل آنرا کیفیت بالا و عدم خرابی و مقرون به صرفه بودن ذکر کرده . ساخت این جلیقه های تمرینی بر اساس سالها تجربه این شرکت بوده و کیفیت و تکنولوژی آن بینظیر و بی رقیب است .
این جلیقه ها برای سرشانه ها الوکترودهای جداگانه دارد که پس از پوشیدن جلیقه اصلی به آن اضافه میشود تا پوشش دهی را به حدکثر برسانند . الکترود های بزرگ این جلیقه تمرینی باعث شده تا رساندن جریان الکتریسیته به بدن را آسان و کارآمد کند و بازدهی را به حدکثر برساند

ACTIWEAR

دستگاه فوق العاده سبک و کارآمد برای به حذکثر رساندن بازدهی در تمرین وایرلس با ایکس بادی . قلب تپنده ی سیستم بیسیم ایکس بادی به صورت مستقیم بر روی جلیقه ی تمرینی ایکس بادی متصل میشود . این دستگاه کوچک با دستگاه ACTIWAVE منطبق شده و به شما این امکان را میدهد که هرکدام از شاگردان را به صورت آزادانه و جدا کنترل کرده و برنامه مختص آن را اعمال نمایید .
این دستگاه سبک و مدرن در واقع پل ارتباطی بین جلیقه تمرینی و دستگاه actiwave میباشد که پسام های دریافتی از دستگاه اصلی را دریافت کرده و امواج را به الکترود های جلیقه تمرینی منتقل میکند .
6 دستگاه actiwear میتوانند به طور همزمان به دستگاه اصلی وصل شوند . شما میتوانید بدون مرز تمرین کنید . بدین معنی که با تکنولوژی این دستگاه میتوانید خارج از خانه و یا محل استودیو تمرین کنید و نیازی نیست نزدیک دستگاه باشید . شما میتوانید آزادانه حرکت کنید . این قابلیت از نظر کسب و کار بسیار مفید است و موجب لذت بردن چند برابری شاگردان شما میشود

Are you ready to move? Call us 23 445 054 555